Rabu, 23 Februari 2022

PAKEJ PERCUTIAN

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم


 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   

Hai semua…dah lama rasanya tak menulis ni. Bertahun-tahun dah rasanya. Hari ni tak ada nak cerita apa sangat. Cuma nak bagitau pasal travel package je.

Since kita dah boleh travel ni, mesti ramai yang tercari-cari travel agency yang trusted kan. Sama macam saya dulu masa mula-mula nak travel. Bukan apa, nak travel ni melibatkan duit yang banyak betul tak? Kang main booked je dengan ntah sapa-sapa, tak pasal-pasal hilang duit. Nak kumpul duit balik bukannya senang kan. 

So bagi korang yang rasa takut-takut nak pilih travel agent tu, tak payah risau, meh booking dengan saya. Ceh tetiba je kan. Betul la…saya agent sah tuk Caravanserai Holiday. Percaya ke x?

Harus percaya. Saya mula mengenali travel agency Caravanserai ni pun melalui blog-blog juga. Mula-mula bila tanya tu, dah dapat harga pakej semua, macam tak percaya. Tapi bila dah pernah ikut pakej ni sekali, dah nak booked yang kedua, yang ketiga dan seterusnya. Melancung ni dah jadi macam ketagihan, bila dah start travel sekali, belum balik dari travel lagi, dah fikir next travel. Saya pernah gunakan khidmat dari Caravanserai ni dari start travel ke Korea, Japan. Memang berbaloi. Berbaloi sebab apa?

1. Sebab setiap pakej yang kita nak tu boleh bayar bulan-bulan. Plus deposit tuk setiap pakej tu pun rendah. So tak de rasa terbeban sangat kan. Contoh macam saya ke Jepun dulu, deposit RM 500/pax. So date yang saya pilih tu setahun yang akan datang. Nak bayar pakej untuk 3 orang pulak tu. Kalau bayar sekaligus memang tak merasa la jawab nya. So dengan Caravanserai ni alhamdulillah boleh bayar ansur-ansur. Ikut kemampuan. Ada bulan yang saya bayar RM 200 je, kalau rasa bulan tu ada lebih, saya bayar la lebih. Banyak bayar, cepat la habis kan. 

2. Pakej nye murah berbanding dengan pakej-pakej lain.

3. Tripnye tak rushing. Maksud saya, biase kalau ikut travel agency memang kena ikut time kan. Kadang- kadang nk pergi tempat shopping pun kena cepat-cepat. Rasa tak seronok. Yang ni tak, kita santai-santai je. Sebab saya biasa ikut pakej yang backpacker. Asalkan tak menyusahkan ahli travel yang lain dah la.

So pada sesiapa yang berminat nak travel dalam dan luar negara, boleh contact saya. Saya dari suka travel-travel ni, terus jadik agent pada Caravanserai. Secara part time je. Kerja hakiki masih ada lagi. Boleh follow instagram or whatsapp je saya tuk sebarang pakej. Nak-nak lagi dengar-dengar cerita border luar negara dan banyak yang nak bukak kan. So apa lagi. Sekarang kita banyak promo-promo menarik seperti Turki, Mabul, Kk-Kundasang, JJCM Kelantan Terengganu, banyak lagi la. Boleh je whatsapp saya terus.

FB: Hifzanur Azyyati (Teacher Efy)

IG: @efys_travel

📲EfyWhatsapp saya


Pakej Turki 10H 7M





Customer Trip Turki
 







FOR MORE DETAILS: TRIP TURKI


TRIP MABUL 4H 3M

FOR MORE DETAILS: TRIP MABUL


TRIP LANGKAWI 3H 2M

FOR MORE DETAILS:TRIP LANGKAWI


TRIP PERHENTIAN + JJCM KELANTAN

FOR MORE DETAILS: PERHENTIAN + JJCM KELANTAN


TRIP PANGKOR (TIDUR PULAU)

FOR MORE DETAILS: TRIP PULAU PANGKOR



TRIP REDANG + JJCM TERENGGANU

FOR MORE DETAILS: REDANG + JJCM TERENGGANU


TRIP JJCM PENANG

FOR MORE DETAILS: JJCM PENANG


TRIP JJCM TRAIN KELANTAN TERENGGANU X BUS




Dan banyak lagi pakej-pakej menarik dari Caravanserai. Tak boleh pulak nak upload semua dalam ni. So kalau nak tau pakej-pakej terbaru, boleh follow instagram or whatsapp je. Semua update saya akan update disana.

Terima kasih.



FB: Hifzanur Azyyati (Teacher Efy)

IG: @efys_travel

📲EfyWhatsapp saya









Tiada ulasan:

Catat Ulasan