Jumaat, 7 Mac 2014

~Personal Makeup Course~

Ramai yag bertanya saya, bila nak buat class mekup. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yag sudi email,pm saya kerana ingin belajar mekup. Bukan tak nak, tapi saya belum bersedia lagi nak menjadi cikgu. Saya betul-betul berkecimpung dalam bidang ni pun baru 3 tahun. Newbie lagi....kalau setakat untuk personal makeup simple-simple and basic boleh la saya gagah kan lagi. Tapi kalau sampai nak suruh saya ajar untuk satu kelas dan sijil bagai memang saya tak mampu. Tak berani nak gelarkan diri sebagai profesional lagi.

So sekarang ni bagi sesiapa yang berminat nak blaja mekup boleh sms/whatsap saya 017-7999480 atau pm saya dimana-mana akaun facebook. Saya akan beritahu details kemudian ye.


Pertanyaan: Sms/whatsapp: 017-7999480   Email: efy_yatie@yahoo.com.my   atau boleh pm dimana2 inbox fb saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan