Sabtu, 18 Januari 2014

Tempahan Makeup






Kepada gadis-gadis/puan-puan/adik-adik diluar sana yang memerlukan makeup artist boleh la coll/sms/whatsapp(017-7999480)/pm saya ye...

Saya menerima tempahan:


-Weddings-Engagements-Dinners-
Photoshoots-Special Occasions
And More

Kepada talent-talent yang memerlukan Mua untuk sebarang projek ke boleh la hubungi saya ye.... :-)
Juga kepada yang nak makeup untuk dinner pun boleh jugak. Special price akan diberikan kepada yang nak mekup untuk dinner office ye....(tidak melebihi 3 org untuk satu2 event)

Atau ada mane-mane MUA yang nak ajak join untuk pape event pun boleh :-)

Kini saya duduk di JB, so bagi sape2 yang duduk di area JB boleh la hubungi saya. Tempat lain pun saya pergi, cuma saya akan kena kan charges la.


Bolek klik my fb untuk keterangan lanjut ye: https://www.facebook.com/efys.makeup


Efy's Makeup


Efy's Makeup


Efy's Makeup





Tiada ulasan:

Catat Ulasan