Rabu, 21 Mei 2014

Gadget:Monopod

Huhuhu..akhirnya tercapai juga hasrat nak memiliki monopod ni. Ketinggalan zaman sikit...hahahaha. Orang lain dah ramai yang guna, saya baru la nak merasa. Tak pe la sekurang-kurangnya dapat la jugak daripada tak dapat....hihihihi. Sampai je barang terus je test....

Saya beli ni dari laman web lelong .com. Memang saya selalu beli apa-apa barang melalui sana je. So far selama saya beli ni tak ada lagi la masalah yang timbul. Semua barang sampi ikut time yang dijanjikan... So saya beli monopod ni sekali dengan bluetooth shutter dia. Kalo beli asing-asing rasanya lagi mahal kot kan. So saya beli sekali. Pakej la kiranya kan. Untuk dua-dua item tu saya dapat dengan harga RM39.90 tak termasuk postage. Agak-agak mahal ke murah. Murah la kan utuk dua item sekali. Sebab ada yang saya tengok jual kat facebook untuk bluetooth shutter je dah rm30 keatas.

Untuk monopod ni memang dapat free holder ye. So phone holder tu memang ngam-ngam la untuk handphone note ll saya. Kalo handphone yang besar sikit dari note ll tak muat la saya rasa sebab dah habis bukak dah untuk handphone saya tu. So pasni kalo nak tukar handphone tak boleh cari yang saiz besar dah. Yelah, nanti sape nak pakai monopod tu pulak...hahaha. Dah membazir tak ada sape pakai. Maybe ada jual holder phone yang size besar kot. Kalau ada sape-sape tau kat mana ada jual phone holder yang big size inform-inform saya ye...

Monopod+Holder+Bluetooth Shutter

So hari raya tahun ni boleh la berselfie puas-puas dengan cousin-cousin ye...Hahaha.. Doa-doa lah supaya my husband dapat cuti raya tahun ni. Tahun depan dah la tak dapat balik. Kalau tahun ni pun tak dapat, menangis tak berlagu la jawabnya....wuuuuaaaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan