Selasa, 9 Julai 2013

~ JLN: Little Big Club ~

Gambar ni sebenarnye dah lama,baru arini ada masa ak upload. Aku g tempat ni kalo xsilap bulan April. Yang aku ingat sehari sebelum besday ibu aku. So mknenye 06 April la sbb besday ibu aku 07 April. Bl husband bgtau cuti nt nk kemane,aku trus google utk cari tempat yg best2 kat johor ni. Tup...tup trus ternampak pasal Hello Kitty Town & Little Big Club ni. So aku pun ngn pantas mencari maklumat kat mane tmpt ni n brape byaran utk masuk. Dah settle smua bl hsband tye trus aku bgtau. Siap tnjuk map gn harga lg. Trus hsband aku ckp ''kalo bab berjlan laju je cri maklumat ye''...hahaha, Br kl ke aku ni mcmane. Bl hsband pn ok so spt hari yg djanjikan ktorg pun g la tmpt tu. Dkt je rupenye dgn rumah aku ni. Tmpt tu terletak di Nusajaya. Kalo dr rumah aku ni xsmpi 20minit. Smpi2 je kat sna br aku tau tmpt tu bsebelaha dgn je ngn puteri harbour. Dulu ms aku g puteri harbour xde plk aku nmpk banggunan ni. Cpt btl diorg btkn.

So dh siap parking kete ktorg pn g ke tingkat ats utk bli tiket. RM55/person ok. Slmt la Ariel free je. Jimat ckt duit. So dh siap2 bli tiket ktorg pn naik la ke tingkat 2. Utk pengetahuan,tingkat 1 terletaknye Hello Kitty Town. Dsbbkn ank aku ni lelaki,so rsye xpyh la aku nk msuk ke Hello Kitty Town tu kn. So trus la grak ke tingkat 2. Sampi je kat pintu masuk terus je terjumpa maskot peguin,trus ambil gambar. Memamg best utk anak2 & juga mak budak mcm aku...hahaha. Layan kan aja pic2 yg sempat aku snap ye.


Husband & Ariel di pintu masuk


Masuk2 je terus amik pic ngn peguin ni


 Budak yg xreti dduk diam


Bertie the bus


 Ada ati nk dduk sendiri kat dpn























Tiada ulasan:

Catat Ulasan