Rabu, 10 Julai 2013

~ Where To Buy Winter Wear In Malaysia ~

1st day puase orang sibuk nk fikir juadah apa la yg nk masak utk berbuka,tp aku sibuk mencari winter wear. Puas dh aku try google kat mane ada jual winter wear ni. Tp xdpt. Yang ada pun smuanye luar negara punya. Nak beli dr luar negara xtau plk prosedurnye mcmane. Rsnye lg mhal kot. Ada sape2 tau x kat mane blh cari pakaian musim sejuk utk dewasa & kanak2 yg cantik & harga yg berpatutan?

Aku dh try g Universal Traveller tp rsnye pakaian kat sana mahal sgt la. Ada plk tu jual ngn harga yg xmasuk akal lgsung. Kalo ada sesiapa yang tau kat mana blh dapatkan pakaian musim sejuk (xkira la online ke,di sekitar ipoh/jb) ke bgtau kat aku ye. Kalo ada yg jual siap skali aksesori pun lg bagus utk kanak2/dewasa.








Ni la antara winter jacket yg aku berkenan. Tp semuanye dijual kat luar negara. Kalo ada supplier2,peniaga2 online kat luar sana yg ada jual jacket mcmni dipersila la email/inbox sy di fb ye. Tp aku xtau la smada jacket kat ats ni ssuai ke x utk pki ms musim sejuk. Tgk mcm tebal je agknye ssuai la kot :-)



 Suka sgt yg ini cuz senang kalo nk tkar lampin bby





Ni plk pakaian sejuk utk kanak2/baby. Comel2 je kn. Beria je kn mencari bagai, pergi nye xtau la bl. Xpe2 bak kate org tua2, sdiakan payung sblm hujan. Aku prepair je dulu, manetau kn kot2 hsband baik ati trus nk ajk g korea ke kn, dh xpyh nk bli lg dh...hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan