Sabtu, 22 Februari 2014

~Produk MNS~

Relax...relax...ramai yang komen di ruangan sini mengatakan pasal produk tersebut.
Buat pengetahuan semua saya sendiri dah tak pakai produk tersebut. Tak ada apa-apa sebab, cuma bagi saya yang sederhana ni rasanya tak mampu nak beli produk muka yang mahal-mahal setiap bulan kan. Nak kata ada effect lain ke semasa pakai atau semasa bhenti pakai memang no komen. Sebab semasa saya pakai produk tu alhamdullillah tak ada apa-apa masalah. Semasa berhenti juga alhamdullillah memang tak ada kesan sampingan apa-apa. Tak tahu la pula jika orang lain ada kesan yang berbeza.

Sebab pada saya yang menggunakannya hampir 5 bulan, memang ok. So saya tak berani nak cakap or komen apa-apa pasal produk tersebut. So saya harap tak ada sapa-sapa lagi yang nak marah-marah saya sebab bercerita tentang produk tersebut. Saya bukan penjual produk itu,saya cuma pengguna saja satu masa dulu. Tq :-)



Sumber ihsan Google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan